آیا با نحوه انتخاب میان وعده سالم برای پذیرایی جشن تولد آشنایی دارید؟ وقتی جشن تولد کودکتان فرا می رسد موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که شما باید تغذیه میهمانان جوان، گرسنه و پر انرژی که دارید را فراهم آورید. اگر از روش های سنتی مانند کیک و بستنی استفاده می کنید، استرس و بیش فعالی آنها را افزایش می دهید. با این حساب باید بهترین میان وعده های جشن تولد را برای میهمانی فرزندمان انتخاب کنیم.

نحوه انتخاب میان وعده سالم برای پذیرایی جشن تولد

زندگی مدرنی که امروزه داریم حالت بسیار ناخوشایندی دارد. ما همیشه در حال ایجاد تعادل بین کارهای منزل و محل کارمان را داریم و برای رسیدگی به زندگی اجتماعیمان عجله داریم و از ما انتظار می رود که برای جشن تولد فرزندانمان بهترین برنامه ریزی ها را داشته باشیم. صندلی ها، موسیقی ها، آهنگ های تولدت مبارک، بازی ها، کیک و غیره از جمله مواردی هستند که باید برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم. معمولا در تولد فرزندمان ما به او اجازه می دهیم که هر کاری که دوست دارد انجام دهد و هر چه دوست دارد بخورد. اگر شما جزو پدران و مادرانی هستید که نگران سلامت فرزندانتان هستید و می خواهید که به جای کیک های شیرین و تنقلات مضر گزینه های بهتری را تهیه کنید به جای درستی آمده اید.

در اکثر مهمانی های تولد سیب زمینی های سرخ شده، پیتزا، بستنی و غیره سرو می شود، راستش را هم بخواهید این مواد از نظر منطقی نه تنها ناسالم هستند بلکه کسل کننده هم هستند. بیشتر این خوراکی ها مملو از قندهای مضر است که با مواد شیمیایی عجیب و غریب تهیه شده اند. اگر شما نمی خواهید از این خوراکی ها استفاده کنید هیچ کس شما را سرزنش نمی کند. برای داشتن پذیرایی جشن تولد با یک میان وعده سالم ادامه مطلب امروز هیل شید را دنبال کنید.

کیک برای پذیرایی جشن تولد

کیک تولد اصلی ترین میان وعده ناسالم است که در هر نوع جشن تولدی پیدا خواهید کرد. معمولا این کیک ها از مخلوط تخم مرغ، آرد، کره و شکر درست می شود که با حجم زیادی از خامه تزئین می شود. شما می توانید خیلی یاده دستورالعمل کیک تولدی که برای فرزند خود درست می کنید را تغییر دهید. شما می توانید به جای شکر از عسل استفاده کنید و از کشمش برای اضافه کردن شیرینی کیک تولد استفاده کنید. از میوه های شیرین مانند انگور برای تزئین کیک استفاده کنید و یا حتی می توانید از میوه های خشک مانند توت فرنگی خشک برای تزئین کیک استفاده کنید.

پذیرایی جشن تولد با یک میان وعده سالم

کشمش یا انگور سرشار از ویتامین C و ویتامین A هستند و این بدان معناست که به سالم سازی سیستم ایمنی بدن فرزندتان کمک خواهد کرد. استفاده از کره هایی مانند کره بادام زمینی که سرشار از پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و پروتئین هستند گزینه ای ایده آل به جای استفاده از روغن های مضر در کیک می باشد. با تغییر چند مورد از مواد اولیه کیک تولد می توانید یک کیک تولد داشته باشید که یک میان وعده سالم محسوب می شود.

جایگزین کردن چیپس با آجیل و میوه خشک

حذف چیپس از برنامه پذیرایی جشن تولد به راحتی قابل قبول است چونکه حاوی چربی های ترانس هستند. با تعویض چیپس ها با آجیل ها و میوه های خشک رنگارنگ و خوشمزه که ارزش غذایی بیشتری دارند از یک میان وعده غذایی سالم برای پذیرایی جشن تولد استفاده کنید. میوه های خشک حاوی قندهای طبیعی هستند و آجیل هم سرشار از انواع املاح معدنی است. فرزند شما با مصرف میوه خشک و آجیل می تواند تغذیه سالمتری داشته باشد و از ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیازی که دارند برای نیاز روزانه خود استفاده کند.

شکلات، آبنبات را از لیست پذیرایی جشن تولد خود حذف کنید!

به جای آبنبات و شکلات چرا از میوه خشک استفاده نمی کنید؟ انجام این کار خیلی ساده است کافیست که کاسه های مختلف را با انواع میوه خشک پر کنید و از مزه ترش، شیرین و ملس آن لذت ببرید. شما می توانید از انواع توت ها، زغال اخته و تمشک، هلوی خشک، زردآلو خشک، برش های پرتقال خشک و غیره استفاده کنید. پرتقال خشک دارای ویتامین C، زغال اخته دارای ویتامین A و سیب خشک سرشار از فیبر است. شما می توانید با کمی بررسی لیست میوه های خشک مناسب پذیرایی جشن تولد خود را انتخاب کنید.

پذیرایی جشن تولد با یک میان وعده سالم

فروشگاه اینترنتی هیل شید با فروش انواع میوه های خشک به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا پذیرایی جشن تولد با یک میان وعده سالم داشته باشید. برای خرید میوه خشک برای پذیرایی جشن تولد کافیست که به فروشگاه مراجعه کنید و مطابق با نیازتان خریدتان را انجام دهید. در صورت داشتن هر گونه سوال هم می توانید با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *